Післягарантійне обслуговування: Після закінчення гарантійного строку, а також якщо товар знято з гарантійного обслуговування через недотримання покупцем умов експлуатації, клієнти інтернет-магазину «JUKA SHOP» можуть здійснювати подальше обслуговування товару для підтримання його у робочому стані на платних умовах (телефон 050-847-52-28).
Перевірка комплектності: Перевірка комплектності та відсутності механічних дефектів у товарах повинна здійснюватися при передачі товару в присутності покупця. Комплектність виробу визначається згідно опису «Комплект поставки» стор. 6-7 в
Інструкції з експлуатації виробу. Претензії щодо комплектності приймаються не пізніше наступного робочого дня після отримання обладнання покупцем.
Налаштування та підключення: Перед безпосереднім підключенням обладнання до електромережі необхідно уважно прочитати Інструкцію з експлуатації та виконати покрокові дії відповідно морозильного обладнання ТМ JUKA. Кур'єр/експедитор не здійснюють налаштування та/або підключення доставленого обладнання, а лише засвідчують перевірку комплектності обладнання разом з споживачем.
Детальна інформація: тел.: (+38050) 847-52-28