СЕРВІС

Післягарантійне обслуговування:
Після закінчення гарантійного строку, а також якщо товар знято з гарантійного обслуговування через недотримання покупцем умов експлуатації, клієнти інтернет-магазину «JUKA SHOP» можуть здійснювати подальше обслуговування товару для підтримання його у робочому стані на платних умовах (телефон 050-847-52-28).

Перевірка комплектності:
Перевірка комплектності та відсутності механічних дефектів у товарах повинна здійснюватися при передачі товару в присутності покупця. Комплектність виробу визначається згідно опису «Комплект поставки» стор. 6-7 в Інструкції з експлуатації виробу. Претензії щодо комплектності приймаються не пізніше наступного робочого дня після отримання обладнання покупцем.

Налаштування та підключення:
Перед безпосереднім підключенням обладнання до електромережі необхідно уважно прочитати Інструкцію з експлуатації та виконати покрокові дії відповідно морозильного обладнання ТМ JUKA. Кур'єр/експедитор не здійснюють налаштування та/або підключення доставленого обладнання, а лише засвідчують перевірку комплектності обладнання разом з споживачем.

Детальна інформація:
тел.: (+38050) 847-52-28